Terrawear.nl

Logo

Verzending en retouren

VERZENDING EN LEVERING  

  • Wat is de levertijd?
    Na het plaatsen van je bestelling zie je in de bestelbevestiging de verwachte levertijd. 
  • Zijn er verzend- en retourkosten?
    Onze standaard verzend- en retourkosten bedragen €4,95 per bestelling. 
  • Hoe kan ik mijn bestelling volgen?
    Op het moment dat de bestelling is verzonden ontvang je een gepersonaliseerd track and trace code. Hiermee kun je zien wanneer de verwachte levertijd is. 
  • Kan ik mijn bezorging laten bezorgen op een afhaalpunt?
    Je kunt er in de meeste gevallen voor kiezen om je bestelling te laten leveren bij een PostNL afhaalpunt. Dit is mogelijk bij  het bestelproces
  • . Je ziet dan alle afhaalpunten bij jou in de buurt en wat hiervan de openingstijden zijn. 
  • Kan ik mijn bestelling op een ander adres laten bezorgen?
    Heb je een verkeerd adres ingevuld of zijn je plannen gewijzigd? Zodra je je bestelling hebt geplaatst is het in de meeste gevallen niet mogelijk om je adres nog te wijzigen, maar dit kan per koerier verschillen. Mocht je wel de mogelijkheid hebben het adres te wijzigen, dan vind je de instructies hiervoor terug in de e-mail van de koerier en in de Track & Trace link.
  • Wat gebeurt er met je bestelling als je niet thuis bent?

    De bezorger van PostNL, DHL, DPD, Budbee of Fietskoeriers biedt de bestelling aan op het afleveradres. Mocht je niet aanwezig zijn tijdens de eerste bezorgpoging, dan ontvang je hiervan een notificatie. Dit kan door middel van een briefje in de brievenbus, via de Track & Trace link of via mail.

    PostNL/DHL/DPD laat dan weten met een van de volgende 3 opties waar je bestelling is:

    • Ze komen de volgende dag terug;
    • De bestelling ligt bij de buren;
    • Of de bestelling ligt bij een afhaalpunt.

  • Ik heb een artikel ontvangen dat ik niet heb besteld
    Neem contact met ons op via de contactgegevens op de website. Hierna zullen wij u verder helpen. 

RETOUR

  • Hoe stuur ik een artikel retour?
    Je kunt een artikel retour sturen in de verpakking waarin het artikel is aangekomen. Retourkosten zijn voor eigen rekening. Je kunt een pakket bij ieder PostNL of DHL punt afgeven.
  • Zijn er verzend- en retourkosten?
    Onze levering bedraagt €4,95 per bestelling. Dit bedrag wordt niet terugbetaald. Retourkosten zijn voor eigen rekening.
  • Voorwaarden retourneren

    Alle artikelen kunnen gedurende 28 dagen aan ons worden geretourneerd. Dit is mogelijk indien de artikelen ongedragen zijn, in originele staat en voorzien zijn van de originele labels.

    Het op een hygiënische manier passen van artikelen is uiteraard toegestaan. Indien je het artikel wilt retourneren, zorg ervoor dat je het artikel niet vies maakt en in de originele staat en fabrieksverpakking naar ons terugstuurt.

  • Ik heb een klacht 
    Mocht u een klacht hebben over een van onze items of service, dan helpen we u natuurlijk graag verder. Via het contactformulier op de contact pagina kunnen o.a. klachten, vragen en opmerkingen worden geplaatst. Wij zullen daarna ook verder contact met u opnemen.